香港外賣 TOOLSS 石硤尾白田

疫情持續到而家,應該仲有唔少人會揀買外賣返屋企食,Openrice又比較少外賣外觀相可以睇到。所以諗下諗下就開始一個新系列,記錄一下自己平常食外賣的情況,再加上一點簡單食評俾大家參考啦!

第一間就帶大家嚟到身處石硤尾,喺白田賽馬會藝術中心附近嘅TOOLSS啦!

等外賣嘅時候可以係店內bar檯等一下,都有唔少打卡位置可以影相,但因為位子唔多,所以有時候可能要喺店外等。

外賣包裝唔錯,搭完巴士後,裡面野食都好穩陣,外觀也算係幾好。

食物方面:
青醬蟹肉意粉:青醬的濃度啱啱好和意粉硬度也適中,但蟹肉被我食到有塊蟹殼,味道也算係可以接受;
美式咖啡:因為自己飲咖啡基本上只會飲黑啡,所以比較容易可以評論咖啡是偏酸/苦,咁我就以後用酸/苦和咖啡濃度評價啦。
酸/苦:偏酸
咖啡濃度:一般

最後包裝紙後面有Thank you & See You Next Time,算係有小小心思 XD

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *