居屋 揀樓 手續 流程及注意

給大家看一下網民分享以往當日揀樓的情況: (持續更新)

記得攞齊以下文件:
1 身分證 正副本
2 揀樓信
3 本票及個人支票
4 英文住紙證明

揀樓程序:

記得先去定厠所再排隊

15分鐘前到,去到睇啟朗模型個面左手邊排隊,有線排隊。時間到職員會帶領同放大家入去一間房登記,攞定揀樓信同身分證準備入房前登記。職員咇完你張揀樓信同對完身分證就登記左,可以搵個靚位睇錄影聽揀樓程序簡介。

簡介完左職員會再讀一次所有已登記在場個名,冇你號碼記得要出聲。之後就會一綠一白按次序叫入房揀樓。其他人繼續等叫號碼入,留意返後面個mon可以見到即時最新揀左ge10個單位。

坐低揀樓要俾主任揀樓信同身份證,對完主任就會問你要邊個屋苑同單位,你講完後主任會再要你核對多次,啱就confirm冇得改。主任跟手就print樓價、首期同印花税資料俾你,然後叫你行出房到1-3號counter打支票。放心,職員會帶路。

到打支票counter,只要俾印有印花稅張紙、本票&一張個人支票等主任計剩餘首期銀碼&幫你寫日期同抬頭。你只要照抄翻個金額、劃線、簽名就得。唔明問主任,佢會教。記得本票&支票後面要寫上你揀樓編號、姓名、聯絡電話。(#記得收好本票同支票,因為唔係依家俾,係簽約時再俾。)主任會再俾一張預約簽臨時買賣合約紙俾你,上面有寫時間,係指定時間內去4號counter報到,等最終審查&簽約。

到4號counter報到完後,職員會叫揀樓no.帶去主任房交所有要帶文件、首期$$、白表要再申報一次入息同資產。簽好曬名,講解合約同對清楚資料就完成?恭喜你成為業主。但千奇唔好返屋企住!!!等一個鐘左右去返取合約處坐低(係扶手電梯底)等叫揀樓no.入房攞首期收據正本、臨時買賣合約英文正本(有中文版俾你參考)同一d聲明注意事項文件。主任對齊你要攞ge文件後,你要簽收返就完成#以上文件非常重要,一定要收好! -完-

有文件,之後大家就可以盡情去攞coupons啦!因為全部都要有文件同收據先會俾足coupon, 否則之後攞左文件又要走多轉,上上落落好攰#注意:有d銀行會拆文件釘去影印,俾返你時記得睇下齊唔齊。

簽完臨時買賣合約記得要留意電話,主任有咩問題會call返去補簽文件。仲有主任話個人支票記得入錢,會好快交去過數,彈票唔會撻訂,佢地會電話通知,一定要係指定時限內親自交返本票。所以之後要留意電話同支票有冇過數。

以上僅供參考,我係中午12點揀,2點要再返去登記簽約,再一個鐘左右返去攞文件,全程4點完成。唔知其他時段揀樓一唔一樣。有咩唔明隨時問職員,佢地好樂意解答又熟情況,唔曬緊張。

ref: https://cyclub.happyhongkong.com/viewthread.php?tid=234885

  1. 當日必須帶備什麼文件?
    身份証,揀樓信,有地扯証明就帶埋(用來對一對地扯only)
  2. 到指定揀樓前一晚,房署會於網站公佈前一日淨餘可選單位嗎?
    係,每晚會在網頁更新, 現場有電視機可看最update .
  3. 主任叫入房選單位,整個過程有幾耐時間?
    選樓信已經定好每批人的選樓時間,到時間就排隊入房.入房後睇短片,然後開始選樓,一開始會先叫十個,綠白綠白咁一路去選.
  4. 選好單位後,係咪即場放低本票及餘額支票?(支票可否由非業主開出嗎?)
    選好單位後,在現場等交本票,剩下的可用支票俾, 支票只要簽名就ok , 佢會用打票機幫你打上收款人和銀碼..etc
    支票乜人開都得,能過數就可以.
  5. 一經選好單位,當日係咪立即走去銀行申請按揭? 按揭成功與否係咪即日知?
    唔洗即時申請,但如果係現樓就盡快申請,批核一般都要兩星期.有些人會耐d .
  6. 當日係咪5點前要返回選樓現場confirm?
    睇你幾點選樓,佢會話你知幾點返來拎返份臨時合約.


Comments

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *